Fashion, Celebrities, Style

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható..."
Giorgio Armani

2012. április 10., kedd

Bézs táska - na de melyik?

Hatalmas dilemmám van. Óriási. Grandiózus. 

Nem tudok dönteni melyik táskát válasszam és vásároljam meg a Glamour-napok alkalmából 20% kedvezménnyel a Sebastianoban. :) 
Csak iszonyú béna mobilos képeket tudok mellékelni, mert nem volt nálam a gépem, de szükségét éreztem, hogy lefotózzam őket. Ugyanis kerestem még régebben ezt a táskát a neten, de a Sebastianonak valami eszméletlen béna az oldala és egy kép sincs fenn. Úgy történt, hogy kb. 2 hónappal ezelőtt beleszerettem az első táskába, csak úgy kirakaton keresztül, még a kezembe sem fogtam. Hónapok óta álmodozom róla, hogy egyszercsak majd megvásárolom. Hétvégén végre megvettem a tavaszi balerinám, ami nem a már említett nővérem féle virágos kis pipő lett, hanem egy színben a táskához passzoló kis cukiság. Ezután bementem a Sebastianoba és mellette megláttam az alsó táskát. Az elsőre lehet hosszú pántot is rakni és akár átvetve viselni, az alsó viszont nagyobb és simán vállra vehető. Nem tudom mit tegyek. Szerintetek?



Forrás: www.deichmann.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése