Fashion, Celebrities, Style

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható..."
Giorgio Armani

2012. március 24., szombat

Sorozat style - Szellemekkel suttogó

Az igazság az, hogy szeretem a horror filmeket, a thrillereket és minden ijesztős dologra nyitott vagyok - AMÍG nappal nézzük, vagy villannyal és valaki van még rajtam kívül a szobában. :)
Jó igen, ijedős és félős vagyok, és ez még a Szellemekkel suttogóra is vonatkozik. De egyébként a kedvenc sorozataim között tartom számon, és ez nem utolsó sorban a főhős Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) stílusa miatt van így. Nagyon cuki ruhákat, dzsekiket, kiegészítőket visel és a haja is nagyon szép. Szüksége is van rá, hogy jól nézzen ki, mert rendszeresen idegen embereknél jelenik meg és az elhunyt rokonaikról faggatja őket - egy rosszul öltözött szellemlátó lánnyal én is bizalmatlan lennék. :) Nagyjából erről is szól a történet, plusz néhány mellékszereplő, például Mel férje Jim (aki már egyszer meghalt, de mivel annnnyira szereti Melindát nem "kelt át", hanem lenyúlta egy épp meghalóban lévő pasas testét). Jim jó pasi és az eszményi férj mintapéldánya. :)
Jennifer többé kevésbé hihetően adja elő a szellemlátást, a kellő időpontokban mindig nagyon aggódó arcot vág, amikor meg kell ijedni megijed stb.stb.stb... Amiért nekem szimpatikus, az hogy nem cérna-lány, azért hiteles ebben az én-is-olyan-vagyok-mint-ti történetben, mert tényleg normálisan néz ki - nem vézna, csinos homokóra alkata van, és ezt a ruháival is hangsúlyozzák. Ebből a szempontból még egy érdekes szereplő van Delia (Camryn Manheim), aki szintén nem egy sovány csaj, báj az ő ruhatára nem annyira bájos, mint Melindáé, rajta is látni egy-egy tök jó darabot.
Szóval hajrá! Lehet belőle ihletet meríteni a tavaszi ruhatár összeállításánál.

Inspiráció gyanánt néhány fotó:

Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
 Forrás: www.cbs.com
Forrás: www.cbs.com 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése