Fashion, Celebrities, Style

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható..."
Giorgio Armani

2012. március 12., hétfő

FG Street

Amióta kitaláltuk, hogy legyen Street Fashion rovat is a blogon figyelem a népeket az utcán alanyokra vadászva. Sajnos általában csak reggelente munkába menet látok friss, üde és jól öltözött embereket, amikor mind ők, mind én sietünk dolgozni/órára/vásárolni/stb.
Azt figyeltem meg, hogy délután fél 5 magasságában komor, szintén sietős emberekkel teli az utca, akik sietnek vagy haza főzni/haza mosni/valakivel találkozni/vásárolni/tornázni/stb. egyébként általában velem is így van ez, ezért ekkor sem fotózgatom őket :) 
Ameddig nem találok megoldást az idegen emberek fényképezésével kapcsolatos dilemmámra úgy döntöttem nem kell nekem tovább tekinteni a barátaimnál és gyorsan meg is kértem Évi barátnőmet - aki mindig, minden körülmények között stílusos - hogy lefotózhassam csütörtök esti borozgatásunk alkalmával, amit mondjuk ő elfelejtett, de mint mindig most is fotózhatóan öltözött. :)
Ja és ezek már a 2. fröccsöm után készültek, így nézzétek el a kisebb hibákat :) Íme az elkészült képek: 




Név: Miss Évi
Helyszín: Szatyor, Budapest
Ruhák: 
Nadrág - Mango
Felső - Terranova 
Cipő - New Yorker
Öv - Bershka
Fülbevaló - C&A
Leopárd mintás sál - már nem emlékszik


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése